Piet&Sint vs. Pris - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Priscilla Kuijt - WaarBenJij.nu Piet&Sint vs. Pris - Reisverslag uit Wolverhampton, Verenigd Koninkrijk van Priscilla Kuijt - WaarBenJij.nu

Piet&Sint vs. Pris

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

11 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wolverhampton

De afgelopen twee weken veel aan mijn project gewerkt en wat leuke dingen gedaan. Omdat we met veel Nederlanders hier zijn MOETEN we natuurlijk sinterklaas vieren. Gelukkig had Sint ons gevonden en een lading snoep gedoneerd om de koude winterdagen te overleven. Ook vanuit Nederland nog leuke kleinigheidjes gekregen! Ik mag nu met trots vertellen dat ik wel 3 chocoladeletters heb ontvangen dit jaar.

Toen het sinterklaasavondje was gekomen zijn we allemaal verwent. We deden het dobbelspel (met dank aan mama voor het geven van het spelletje). De avond begonnen met een bak lasagne en een pan spaghetti en afgesloten met een 1,5 l fles champagne. Zoals jullie merken hebben wij het heel vervelend en zwaar hier.

Na een rustig weekendje bijkomen, saboteur spelen (spelletje) en wat huishoudelijke activiteiten zijn we ons gaan opladen voor een Christmas barcrawl in Wolverhampton. Gelukkig konden wij makkelijk een dagje skippen op stage om op maandag naar Wolverhampton te gaan met de trein. Daar hebben we met Oli afgesproken ‘s middags om een rondleiding te krijgen door het centrum. Oli is een Engelse jongen die stage liep op Avans een jaar geleden. Na veel bijkletsen met hem konden we gaan eten, klaarmaken en wat drinken met Niki en Stéphanie. Dit allemaal dankzij de gastvrijheid van Niki (klasgenoot op Avans van Steph en Hathi). Na de kroegentocht mochten we ook bij haar slapen. Danku danku!!!

TEAM RED !! Met de halve flat van Niki zijn we gaan indrinken en de kroegentocht gaan doen. Onze make-up werd gedaan en onze shirts hebben we verknipt. Wij hadden de rode shirts (kleur staat voor de route van bars). Uiteindelijk eindigen alle kleuren in de grote club Faces. Veel nieuwe mensen ontmoet uit o.a. Italië, Spanje, Duitsland en Denemarken. Top avond!

Met het project gaat het goed. De tapes zijn opgestuurd naar de politie!

Dankje Sint en Piet voor de presents!