Phone vs Pris - Reisverslag uit Canley, Verenigd Koninkrijk van Priscilla Kuijt - WaarBenJij.nu Phone vs Pris - Reisverslag uit Canley, Verenigd Koninkrijk van Priscilla Kuijt - WaarBenJij.nu

Phone vs Pris

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

07 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canley

Toch maar een 2e blog schrijven voor de liefhebbers.
Er is veel te veel gebeurd afgelopen weken.

Ten eerste wil ik even melden dat ik blij ben dat er niet heel veel Primarks in Nederland zijn. Het is super goedkoop kleren kopen, maar toch besteed je altijd meer dan je lief is.

Hathi, Stéphanie, Nick, Dominique en Mandy zijn de Nederlanders in de buurt. Ook hebben zij weer leuke huisgenoten waar we allemaal leuke dingen mee doen. Ik ga niet veel over ze vertellen, want jullie gaan deze geweldige mensen gewoon ontmoeten in Breda.

Fietsen voor Hathi: Hathi geholpen met haar SOCO pak project. Ik heb in totaal 3 uur voor Hathi gefietst op een hometrainer met een SOCO pak over mijn kleren aan. Heet, zweet, fun en gelukkig goede resultaten voor haar.

Birmingham: Met Yvonne en Stéphanie naar Birmingham geweest. De trein was niet heel duur aangezien we allemaal een railcard hadden aangeschaft. Shoppen, wandelen, Mac Donalds en mooie gebouwen. Helaas geen souvenir meegenomen, maar wel één achter gelaten. Een Sony Xperia die me op die mooie dag me verlaten heeft. Reden onbekend.

Avans: Ans en Sonny (docenten van Avans) kwamen op stagebezoek. We zijn uiteten geweest en hebben wat wijntjes naar binnen gewerkt. De Uni laten zien en onze projecten uitgelegd. Gezellige 2 dagen. Marleen en Ben (docenten van Avans) kwamen een week later met de Avans studenten van de minor Ketenanalyse. Deze studenten deden een crime scene cursus (ik deed de cursus afgelopen januari). Drie dagen lectures, praktijk (crime scene house en lab), presentaties en elke dag uiteten. Wat een geweldige week.

Project: Een meeting gehad met Key Forensic Services in Canley. Zij ontvangen de bewijsstukken van crime scenes voor analyse. Deze mensen moesten wij overtuigen van de Easylift, zodat de trial door kan gaan. De afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met mijn projectplan en met het zoeken naar de juiste tape en achtergrond. Met achtergrond bedoel ik het velletje waar je de tape afhaalt en weer op plakt als je hem gebruikt hebt.

Weekendje NL (Manchester-Charleroi): Voor mijn vriend zijn verjaardag een weekendje terug gevlogen naar Nederland. Heel het weekend vol gepland met familie, vrienden en feesten. Helemaal gesloopt terug naar Engeland gegaan. Het was het dubbel en dwars waard!! Wat fijn even je eigen douche en bed. Ook heb ik 2 zakken pepernoten meegesmokkeld!

Verder heb ik wat lectures gevolgd over vezels, pathologie en handschrift&document analyse. Deze waren erg interessant. De docenten zijn super enthousiast over hun eigen specialiteit op forensisch gebied en sommige onderwerpen worden niet op Avans gegeven.

Met de nieuwe leuke mensen veel drankjes gedaan, gegeten en gekletst. Helaas een telefoon armer, maar dat mag de pret niet drukken. Vast de helft vergeten te vertellen. Er is ook zoveel gebeurd! In mijn weekend terug vroegen mensen ook 'Hoe is Engeland?' Ik kan geen antwoord bedenken waarbij ik de ervaring, gevoelens en gebeurtenissen in kan verwerken.

  • 09 November 2013 - 09:16

    Beitske :

    Hey Pris,
    Wat gezellig om jouw belevenissen te kunnen volgen!
    Nooit geweten dat tape zo ingewikkeld kan zijn......
    Veel succes, ik blijf je volgen,
    Liefs Beits

  • 10 November 2013 - 00:38

    Elise Kuijt:

    Hoi meissie
    Fijn dat je langs bent geweest ook al was het een bliksem bezoek van 2dagen het was gezellig en gezelligheid kent geen tijd dus was je voor je het weet alweer op. De terug reis na Engeland .
    Maar je weet zometeen met de kerst ben je er wel een hele week en een paar dagen. We kijken er allemaal naar uit
    Liefs je ma xxx

  • 10 November 2013 - 14:58

    Karin:

    Weer leuk om te lezen meid! Was goed je weer te zien! Tot de volgende sessie weer hè.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Priscilla

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 5276

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 05 Februari 2013

Stage buitenland

Landen bezocht: